TeamPonnys -

Presentation av Lina

Hej på er alla goa läsare! Mitt namn är Lina Ericson Stahlin och jag är en tjej på 15 år. Jag har ridit i ungefär två år och just nu rider jag på Stall Hjälmvik, som ligger cirka 5 kilometer hemifrån. Där kör och tricktränar jag två underbara Shetlandsponnyer - Birka & Cinderella. Det händer också att jag får sitta upp på några utav de andra hästarna i stallet, men de får ni läsa om med tiden!
 
På fritiden är jag ganska mycket med kompisar och har ett stort intresse för fotografering. Jag fotar framför allt hästarna, men också lite i naturen. Jag har en Nikon D3100, med standard objektiv och ett Sigma 70-300mm.
 
 
Birka är en go och glad shetlandsponny på 13 år, hon är 105 centimeter i manken och otroligt snäll. Henne kör jag en del och även tricktränar! Hon är en ponny med hjärtat på rätt ställe, hon skulle nog aldrig göra en fluga förnär! Vi ställer upp en del i utställningar och Birka har som mest fått 42p, vilket är riktigt bra. Och G1 i avelsvärde!!
 
 
Cinderella, eller Ella som hon brukar kallas är Birkas 4-åriga föl som är ungefär 103 centimeter i manken. Lilla Ella är en ponny med mycket humör och hon vet vad hon vill. Hon är otroligt duktig när hon anstränger sig lite och lyssnar. Henne kör jag också och tricktränar en del, under sommaren 2012 så red jag in henne. Men nu är jag för lång för att rida henne, så allt fokus ligger på träning från marken eller från vagnen!
 
 
 
 
FLER BILDER PÅ MIG & PRINSESSORNA
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Henny Vinlöf - blogg om tävlingshästar på olika nivåer!

SV: ja men visst är det fina saker? :D


Hoppas det går bra för dig och dina ponnysar!

2013-05-19 @ 20:37:10
URL: http://hennyvinlof.blogg.se
Postat av: -

Har du/ni köpt Cinderella av någon? :)

2013-05-22 @ 16:40:46
Postat av: Ema R ♡

Gud vad läcker Birka är!♡

2013-06-12 @ 20:20:51
URL: http://emar.blogg.se/
Postat av: Alva

Jag är typ grymt avundsjuk på att du fortfarande kan rida shettis OCH inte se för stor ut även om vi är lika gamla... Dom är så jäkla roliga!!

2013-06-15 @ 13:38:26
URL: http://astolphammar.blogg.se
Postat av: de du;)

Du har två jätte fina ponnys! Och du hoppar högt och bra och så har du den bästa Bloggen!o

2013-06-18 @ 12:58:04
Postat av: Johanna - www.wistens.blogg.se

nä vad söta ponnyer!! :)

2013-06-20 @ 10:32:51
URL: http://www.wistens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur kan du rida shettisar när du är 15? O_o

2013-08-30 @ 16:27:07
Postat av: Kim

Åhh vad gulliga ponnys!

2013-10-22 @ 13:32:36
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0