TeamPonnys -

Dagens fråga

Kan man vara snäll som bloggare, men samtidigt provocera sina läsare?
Det skulle vara intressant att få höra era åsikter!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: evie

Det är väl klart. Sen beror det ju på hur du vill provocera... personligen är jag allergisk mot "sensations" inlägg a'la aftonbladet nyheter. Visst att man gärna får skruva och vinkla och dra saker till sin spets men när det görs med smågrejer för att locka läsare så backar jag.

2013-11-14 @ 22:57:32
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: marooie.blogg.se

Jag är övertygad om att det går att vara provocerande trots att man är "snäll"! Jag skriver om en del känsliga ämnen och trots att jag aldrig uttalat ratar någons tänk, så blir jag ofta ifrågasatt. Det är liksom svårt att inte provocera då vi är i en sport där alla blir lack på något, mest hela tiden! ;')

2013-11-14 @ 23:27:55
URL: http://marooie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker inte alls om stilen att provocera "bara för att få mer läsare", däremot tror jag nog om man kan hålle det på en bra nivå och samtidigt vara snäll, så kan man komma långt. Fast jag tror också på att man kan komma långt utan att provocera, de som har gjort det har jag respekt för.

2013-11-15 @ 06:04:37
URL: http://lisalignell.blogg.se
Postat av: Tova ~ Kombiryttarna ♥

Jag gillar inte provokation, tycker att man ska vara snäll och sådär.. Men klart det går att få en bra balans! :)

2013-11-15 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0