TeamPonnys -

Bloggar i min smak!!

Nu tänkte jag ännu en gång lyfta fram ett par bloggare igen, det är så viktigt att visa glädje för andra och en snäll mening om den personen eller den bloggen kan göra så mycket.
 
Vi kan börja med DENNA tjej, en riktigt trevlig tjej som jag ofta pratar med och hon är verkligen supersnäll och söt! Hon rider sin helt egna D-ponny och tränar för att bli så bra som möjligt, jag tycker verkligen om hennes blogg och den är riktigt bra, snygg design, välskrivna inlägg och fina bilder - en blogg i min smak helt enkelt!
 
Sedan DENNA blogg gillar jag vad den handlar om, en riktigt stark kille som visar att han verkligen försöker! Kankse kan förbättra några saker såsom skriva lite mer välskriver och lite mindre smilies men jag tycker om att han vågar stå upp för sig själv som manlig ryttare och hästbloggare - fin häst!
 
Och en blogg som alltid varit en favorit för mig, så inspirerande och så go tjej med så grymt tänk och sån kämparglöd! Världens gulligaste ponny, fin design, väldigt fina bilder och välskriva och bra inlägg. Hon är som en liten förebild nästan. Så trevlig och snäll tjej med hjärtat på rätt ställe! Ni hittar denna grymma bloggen HÄR
 
Det är så himla kul att lyfta fram folk och göra andra glada, så varför inte en till?
 

En till trevlig tjej, med världens snyggaste ponny som jag är tokkär i. En mycket fin blogg, med fina och roliga bilder och oftast riktigt välskrivna inlägg. Följ hon och hennes ponny påvägen till SM hoppning. En snäll och riktigt go tjej som har en otrolig kämparglöd - en blogg jag alltid tittar in på när jag öppnar datorn, ni hittar bloggen HÄR, HÄR ELLER HÄR

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: sonny

Tack så sjukt mycket julia , Tack för den kritiken för jag behöver det . du vet att eran blogg står högst upp på dem bloggarna jag läser mest

2013-08-08 @ 15:38:59
URL: http://sonnyandersson.horseworld.se
Postat av: Julia

Åh vad glad jag blir! Tack så mycket!! :D

2013-08-08 @ 21:53:10
URL: http://goldentex.blogg.se
Postat av: Johanna

Älskar när du länkar Julia och skriver att hon har fin design.. ;) Det är jag som gjort den! Så jag säger också tack så mycket! <3

2013-08-09 @ 23:50:52
URL: http://johannaosv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0