TeamPonnys -

Nu eller aldrig, igång ska han

Nu har jag bestämt mig, antingen är det låta Fredman få gå i hagen och och äta hela tiden, eller komma igång.
Jag kommer att ha tid och jag ska prioritera honom, jag kommer flytta Hassan till ett stall 5 minuter cykelväg till Fredman och därför kommer jag lägga upp scheman för både Fredman och Hassan. Detta är verkligen något jag längtat efter, att få komma igång med Fredman igen. Jag är förstor för honom och jag har växit ur honom, det svider men det är sanningen. Ridningen är klart för oss, vi har haft en underbar tid där jag ridit honom, men vi har så mycket mer kvar. Så nu är det allt annat som gäller, körningen, longera, tömköra, löshoppa, busa runt i skogen och allt som finns att göra. Det är så mycket mer än ridning som finns!

Nu eller aldrig, han ska igång och jag är så galet motiverad till detta! Även fast det inte kan bli varje dag så kommer det bli flera gånger i veckan. Nu är det prioritering och Hassan & Fredman ska bli snyggast och bäst båda två.


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0