TeamPonnys -

En del av min önskelista

Tänkte visa er liten del av min önskelista, jag har lite andra saker jag gärna vill ha som ett nytt iPhone skal, lite andra små kläder och sådana saker. Men detta är en del jag gärna vill ha som står högst upp på önskelistan, och jag hoppas få lite av det iallafall, hehe ;)
 
I love "krämer/tvål" i 6-pack - Kicks
Victoria Secret bodymist- Kan köpas på internet eller i Göteborg
En brun tjocktröja att rida och gå i stallet med - Hööks, Hitta det HÄR
Pengar - 
Presentkort på Hööks (och gärna Gina Tricot eller Kicks annars)
Ett brunt vanligt dressyrschabrak - Hööks, Hitta det HÄR
Gosiga bakskydd med ludd i - Hööks, Hitta det HÄR
Spotify Premium kort till mobilen - 
Boots med ludd i (är inte med på bilden nedan) - Hööks, Hitta det HÄR
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Malin

Jag har en sådan huvtröja i marinblå :P
Super snygg och skön! ;) <3

2013-12-11 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0