TeamPonnys -

Plugg

Har suttit och pluggat nu en stund med lite varmchoklad bredvid mig, har ett NO prov imorgon och vill få så bra resultat som möjligt. Ska fortsätta plugga, men tänkte ta en liten paus nu! Herr-ponny reds ut idag till sandvägen som planerat, låg och galoppera långa sträckor, raceade runt och hoppade över någon liten stock, en gran och hade roligt. Idag var det inga krav, vi skulle bara springa och ha kul och det hade vi verkligen. 
Imorgon är det torsdag och det är hans vilodag, skönt för honom!! 
 
Fick ett litet ryck nu och kände verkligen för att gå ut och röra på mig, så jag ska faktist hoppa i springkläderna och skorna och ta mig en liten springtur/promenad, är jättevarm och behöver komma ut i kylan lite, rensa lite tankar med hög musik i lurarna. 
Så på med kläderna, tagit en liten paus i plugget och drar mig ut - säger godnatt i förväg då resten av kvällen efter det spenderas med plugg till halv tio, sen ska jag sova! Vill vara riktigt utvilad tills imorgon. 
Har lite bildbrist nu, men nya bilder kommer inom kort!
 
Sekunden innan jag ökar galoppen, sötnöt ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Fanny Jaensson

Finisar!

sv: Ja det är verkligen en annorlunda konsistens, antingen så gillar man den eller inte. Mitt tips är att ha den inne i bara 30 sek, så att den blir lite mer av en smet..då blir den inte lika gele aktig! :D

2013-12-04 @ 21:11:06
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postat av: Evelyn

Var gärna med om att tävla om en perfekt julklapp till din häst värde 200 kr!
BLOGGTÄVLING! Vinn en perfekt julklapp/nyårsklapp till din häst!
♥ http://showjumpingstyle.blogg.se/2013/december/bloggtavling.html#comment ♥

Kram Showjumpingstyle!
(förlåt ifall du inte gillar sådana här kommentarer...)

2013-12-05 @ 07:37:24
URL: http://showjumpingstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0