TeamPonnys -

Lyfta fram andra bloggare - En grymt duktig tjej

Tycker det är nått otroligt viktigt att lyfta fram andra bloggare, visa lite kärlek och berätta hur viktig just du är i bloggvärlden. Jag skulle vilja lyfta fram en speciell tjej jag nog alltid tyckt sedan jag började läsa hennes blogg verkat visa lite extra glädje till alla andra. Vara glad för det man faktist har!
 
Ida Woxlin. Hon är en underbart go tjej med omtanke för andra, trevlig,, glad och mogen för sin ålder. Hon tävlar en ridskoleponny vid namn Benny, Ida har tävlat upp till LB med ridskoleponnyn Benny. Tycker det är rätt coolt att hon vågar stå upp för sig själv, visa att ridskoleryttare också kan. Hennes absolut grymma motto är " ridskoleryttare kan också lyckas" och det är så otroligt rätt.

Ända sedan jag började läsa hennes blogg har jag alltid tyckt att hon var en speciell tjej, hon verkar så otroligt positiv till allting. Hon verkar ha hittat sin "grejj" det hon vill, det tycker jag är grymt.
Så kika in hennes blogg nu, http://idawoxlin.horseworld.se/
 
 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ida

Åh Julia...du förstår inte hur glad jag blir! Du sprider sån glädje. ❤ Tack tack TACK för dina ord, de kommer jag leva länge på.

Du är grym!

Kram Ida

2013-06-25 @ 17:12:06
URL: http://idawoxlin.horseworld.se
Postat av: Madde Andersson

Hon är så duktig :D

2013-06-26 @ 10:58:35
URL: http://ricos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0