TeamPonnys -

Respektera våra olika syn på saker

Mina åsikter är mina och när jag väljer att dela med mig av dom här på bloggen så vill jag göra det. Det kommer alltid finnas folk som tycker tvärt om och då givetvis kommenterar, men ändå. Om du klickar dig in på min blogg, eller våran blogg - TeamPonnys så får du ju läsa allt ur mitt och Julias perspektiv. Hur vi ser på olika saker osv.
 
Om jag nu väljer att dela med mig av mina åsikter så borde jag väll få göra det? Så länge jag inte är elak eller hänger ut någon så borde jag kunna skriva vad som helst. Vad jag tycker och tänker angående de där sakerna eller hur jag tycker att de där funkar. 
 
Förstår ni meningen med detta inlägget? Jag ville bara säga att du väljer själv som du ska klicka dig in på våran blogg, så efter de vill jag inte ha en massa hat saker. Visst, du får ha en annan åsikt. De är helt okej med mig, jag kan inte säga att du har fel. För du har du inte, du får tro/tycka/tänka exakt vad du vill! Men då ska jag också få göra de! Förstår ni nu vad jag menar? Hoppas de iallafall, annars är de bara att fråga!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Felicia Lagerkvist

Super fin blogg :D

2013-06-19 @ 09:57:14
URL: http://www.eqous.blogg.se
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D
Bra du rider!

MVH AmandaB

2013-06-19 @ 10:41:51
URL: http://fames.se/amandablomkvist

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0