TeamPonnys -

500 dagar tillsammans

Idag är det exakt 500 dagar sedan jag satte min fot på Stall Hjälmviks gårdsplan.
Idag är det exakt 500 dagar sedan jag satt på underbara Birkas rygg för första gången.
Idag är det exakt 500 dagar sedan jag träffade världens bästa ponny.
 
Tiden går verkligen sjukt fort, redan 500 dagar med mina prinsessor och en massa fler ska de blir! 
 

Juni 2012
 
April 2013
 
Maj 2013
 
Juli 2013
 
Augusti 2013
 
Tycker ni att vi har förändrats något? Utveckats något?
Från att ponnyn inte kan gå i riktig form och vi var helt outbildade båda två, så rider jag nu i repgrimma och vi har fått världens band mellan oss - som ingen kan bryta. Världens bästa ponny ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ellen Larsson

Åh vad roligt, ni har utvecklats jätte mycket verkligen!!! :D

2013-08-16 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0