TeamPonnys -

Bloggen måste bli mer personlig

Kommer ni ihåg de här inlägget? Det publicerades 11 augusti 2013, innan pausen!
 
Har funderat länge på varför jag vill blogga och varför jag egentligen gör de. Har aldrig kommit fram till något riktigt svar, jag trivs med de gillar att dela med mig och tycker de är roligt. Men hur ska man komma längre, inte stanna på detta trappsteget - för de finns ju massa fler innan jag når toppen.

Jag tror det handlar om att bloggen måste bli mer jag, mer personlig. Inte så att jag ska dela med mig om min fritid, för det gör jag ju redan. Men inte tillräckligt. Jag vill att ni ska få lära känna mig, inte bara att ni tror att ni gör de. Jag vill verkligen leva ut till er, fler videobloggar, mer bilder och helt ärliga inlägg. 
 
Jag vill lägga mer tid på bloggen, om de behövs. Ännu fler timmar, prioritera bloggen bättre och verkligen köra hårt. Jag gillar teamponnys riktigt mycket, tycker Julia skriver på ett sånt härligt sätt. Diggar henne och Hassan till 100% och jag vet att dom älskar varandra, jag tycker Julia är en toppen tjej - det var därför jag kände att bloggen kunde gå långt. Hon är målmedveten och ger inte upp!!
 
Iallafall så ville jag bara att ni skulle veta att jag har inte uppdaterat så bra de senaste dagarna på grund av de här, jag har funderat jätte mycket på vad jag egentligen vill med bloggen - och här har ni mitt svar. Jag vill köra mer ärligt och vill att bloggen ska bli mer av mig. Nu kör vi på ordentligt!!
 
Kolla vad snygg han är, fina Jackpot ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Erika

Bra inlägg! Mycket förklaring osv! Jag har faktiskt inte heller något bra svar på varför jag bloggar, har börjat fästa mig vid det & det är roligt att få kommentarer & visa bilder osv :D

2013-08-11 @ 13:52:10
URL: http://erikarider.blogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

sv: tack gullis! han hälsar att hans ego växer ännu mer av den komplimangen ;D

2013-08-11 @ 14:52:03
URL: http://mandie.nu
Postat av: Kaffehörnan

Gud vad fin häst bra tankar lycka Till

2013-08-11 @ 19:52:57
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: hannah

Super fin blogg! Du borde va me och tävla om att bli veckans blogg! Gå bara in på min blogg så ser du hur ska anmäla :) Kram :)

2013-08-12 @ 10:18:27
URL: http://www.nattstad.se/thematchmaker
Postat av: Malin

Tycker det är viktigt att en blogg innehåller ord och bilder som kommer från en själv :)
Inlägg som DU/NI vill skriva, inte skriva inlägg för att alla andra gör det!

Har inte kollat igenom eran blogg, ni kanske redan gör detta. Menar inte att ni inte gör det!♥
Tror också att det handlar MYCKET om att man måste skaffa sig erfarenhet! Jag har bloggat i ca 3 år (inte på samma blogg), och känner mig väldigt bekväm med att blogga, vet vad folk gillar att läsa om men att jag ändå ska blanda det med mitt eget. :)

2013-08-12 @ 20:21:42
URL: http://sverigeponny.blogg.se
Postat av: Tova ~ Bisa & Magnifique

Bra inlägg! :D Är ni intresserade av att göra ett länkbyte? hihi c:

2013-11-01 @ 20:52:37
URL: http://www.tovaeivinson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0