TeamPonnys -

Matcha?

Hur brukar ni göra och vad tycker ni, tycker ni det är viktigt att matcha färgerna på utrustningen eller brukar ni inte bry er? Jag själv brukar nästan alltid matcha på något sätt, jag tycker det är otroligt fint med samma färger. Dock är jag absolut inte den som har ett stort behov av det, ska vi mysrida hemma bryr jag mig inte ett dugg, även fast jag tycker det är grymt fint att matcha - sålänge man håller sig inom en rimlig nivå och det inte blir "för mycket"
Då blir det bara fult, om allt du har på dig och hästen är samma färg!
Skriv vad ni tycker och tänker kring detta med att matcha?
 
Blå tröja, blått schabrak & blåa söta benskydd - favoritmatchingen, en av dom iallafall.

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Wilma

Superfin header! :) Har ni gjort den själv?

2013-08-10 @ 18:39:19
URL: http://itsloading-error.blogspot.fi
Postat av: Johanna

Jag tycker det är kul med matchande utrustning, men inte för mycket så man sticker ut, lagomt räcker gott o väl. Brukar ha matchande pannband och schabrak (ibland ben lindor) :)

2013-08-10 @ 21:35:00
URL: http://stallvanner.blogg.se
Postat av: Ida

Håller med dig, hemma är det inte jätte viktigt men det är kul. På tävling älskar jag att matcha :D

2013-08-10 @ 22:55:07
URL: http://idawoxlin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0