TeamPonnys -

Ponnyn som inte kunde gå i form

För ungefär 2 månader sedan så trodde jag verkligen att Birka var den typen av ponny, hon som inte kunde gå i form. Jag gjorde en massa olika övningar som olika tränare hade tipsat om, men inget funkade. Hon blev väldigt mjuk och slappnade av bra, men gick inte ner i form. 
 
Nu två månader sedan så har problemet löst sig själv, jag har utvecklats med Jackpot och han är en ponny som ger efter om man gör rätt. Till skillnad från Birka som inte gjorde något utav de. Och Birka har fått vila i nästan två månader, tror det var riktigt behövligt. 
 
Jag tror att det handlade om att jag skulle lära mig vilka knappar man ska trycka på och att Birka helt enkelt behövde lite semester. Nu är vårat problem löst och Birka är inte längre "ponnyn som inte kunde gå i form"!
 
Då - Maj 2013
 
Nu - Juli 2013

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Linn Hagstedt

- ÅH tack! :D Allt bra? :)

Om ni har lust får ni sjukt gärna lämna en fråga i min frågestund! :D Kram!!

2013-08-05 @ 20:53:43
URL: http://linnhagstedt.se
Postat av: Anonym

Hej

2013-08-05 @ 21:24:15
Postat av: Johanna

Åh vad kul att få problemet löst, vilken kännsla liksom! :D

2013-08-07 @ 13:47:15
URL: http://stallvanner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0