TeamPonnys -

11 december 2013

Hej på er! Som ni vet så är ju jag och tiden inte bästa vänner och allt de där, men i detta inlägget blir de bara fokus på vad som har hänt de senaste. De har varit mycket i skolan, tror ingen vill höra de så jag hoppar faktiskt över de!
 
Birka och Ella, får jobba ungefär 3-5 dagar i veckan nu. Det blir lite olika beroende på hur vädret är och allt sånt, men jag tycker att de är lagom. De har ju båda troligtvis bebisar i magarna och nu så kommer ju vintern så de finns inte sådär jätte mycket motivation till hästarna, helt ärligt asså. Ska iallafall till stallet idag, all snö har smält bort igen så jag kan faktiskt köra moppe haha!
 
Har lite åsikter pågång, ska bara ta mig lite tid och sätta mig och skriva ner dom också. Så håll koll, något litet inlägg kommer nog inom kort! Kram på er
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Annika

Söta ponnys!

2013-12-11 @ 16:38:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

Söta ponnys!

2013-12-11 @ 16:39:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0