TeamPonnys -

12 december 2013, mina planer

Godmorgon på er! Idag är det torsdag och snart helg, nästa vecka går vi på jullov på onsdag eller torsdag och det är så himla efterlängtat. Jag ska hitta på massa skoj och Hassan ska få sig sin vintervila på en vecka ganska snart när jag är borta, tror han kommer tycka det är riktigt skönt att få strosa runt i hagen och bara ta det lungt, det hade jag tyckt som häst iallafall så det kommer bli hans lilla mini lov. 
 
Har ganska lugna planer idag, känner mig lite trött, sliten och lite halvglad men jag ska kämpa igenom idag och imorgon innan helgen kommer och jag ska sova, sova, sova, sova på lördag morgon. 
Jag slutar runt halv tre idag, direkt efter skolan tar jag bussen ut till stallet och fixar i ordning stallet åt min lilla prins, han har sin välförtjänta vilodag idag så jag ska inte rida. Hinner jag ska jag ta in och borsta och mysa med honom, lite kvalitétstid bara vi två. Åh så mysigt, nu vill jag bara ha slut på denna dagen direkt!
Vid fem är det träning för mig, en och en halvtimme och sista halvtimmen fyspass. Work work!
 
Vi hörs lite senare, ni är bäst.
Alltså kolla här vad söt han är, gullepullesnutt ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Josefine

Kärlek till ponnyn, men inte till din tröja... haha ;) <3

2013-12-12 @ 21:24:37
URL: http://stylebyjosses.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, så fin han är! :)

2013-12-15 @ 09:22:56
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0