TeamPonnys -

4 december 2013

Godmorgon på er! Vad konstigt det känns att kunna skriva datumet som rubrik och skriva DECEMBER, är det inte så mysigt med december ändå? Lite kallt, snö, mysiga hemmakvällar med gosekläder eller ett trimpass sent på kvällen i ridhuset, och sist men inte minst jul!! Åh vad mysigt, älska december ♥ You`re the last one so be the best one!
 
Idag ska en skoldag genomföras, jag slutar tidigt redan vid halv två som är såååå skönt! Efter ska jag hem en snabbis och äta lite innan jag åker ut till stallet. Igår reds han ut i mörkret på kvällen med pappa gåendes ungefär 1 timme, det var otroligt mysigt och han var jätte glad. Skritt, lite trav och en galopp med en taggad ponny!
Idag ska han ridas ut igen, tycker han förtjänar det och när jag ändå slutar tidigt och det är ljust, så varför inte ta chansen ut i skogen. Får bli en sväng bort till sandvägen för lite galopprace. Han ska få ligga och rulla i den farten han vill, vilket kommer gå ganska fort och springa av sig lite energi då han var riktigt pigg igår. 
Ikväll ägnas kvällen åt plugg till morgondagens NO prov, har även ett matteprov idag och förhoppningsvis går det ganska bra, läste på några tiotals papper igår så det ska nog gå vägen!! 
 
Nu ska jag sluta tjata, vi hörs under dagen sötnosar!
 
Fredman förra vintern, åh min lurvboll!!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0