TeamPonnys -

Hej igen

Hej bloggen! Just nu sitter jag glad, trött, sliten och med lite huvudvärk i soffan med datorn i knät. Har haft så mycket att jag nästan inte ens suttit ner vid datorn en ända dag hemma denna vecka men nu kommer jag ha en massa tid. Årets sista skoldag avklarad och världens mysigaste dag med godis, film, mys och en massa roliga lekar. Vi har verkligen världens bästa klass och världens bästa skola, helt klart. 
Vid halv fem ska jag tillbaka till skolan igen, avslutning för Fridaskolans elever, fika, prat och tankar om denna termin och betygen delas ut, ska bli riktigt spännande att få reda på mina betyg. Vet bara att jag har ganska bra betyg i alla ämnen. Efter det ska jag och några tjejkompisar hem till Ella, där vi alla sover inatt och har en så jäkla bra kväll, kommer bli riktigt roligt ikväll.
 
Hassan vilar idag, han har gått riktigt bra denna vecka och jag är så nöjd över honom. Näst nästa vecka får han en veckas jullov han också, medans jag åker skidor uppe i Idré. 
Förövrigt rullar det på ganska bra, mitt liv spenderas mest i skolan och i stallet, vilket är det helt klart bästa stället där jag har min fina fina ponny. Hassan går framåt, har satt lite högre krav på oss och honom, så nu tränar jag i dressyren att båda öppna, sluta och skänkelvikning ska sitta i främst skritten och traven. 
Jag älskar honom, mina vänner, er bloggläsare, min familj & allt känns så jävla bra rent ut sagt just nu. 
Nu rockar vi jullovet och dom sista dagarna på 2013, go for it!!!
Två gladingar som hälsar er världens bästa jul och världens bästa jullov ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: sonny


Träffade och pratade bloggkändisen paow och samir från paradise hotel
www.sonnyandersson.horseworld.se

2013-12-20 @ 19:29:44
URL: http://sonnyandersson.horseworld.se
Postat av: Emma

Så himla cool julheader ni har! :D

2013-12-21 @ 10:07:04
URL: http://emmaer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0