TeamPonnys -

lägesrapport

Hej, älskade ni! Vill börja inlägget med att säga att jag alltid kommer digga er läsare, vad som händer är ni grymma! 
Som Lina skrev, när tid för bloggen finns uppdateras den. Oavsett om det blir 1 eller 7 inlägg på bloggen, andra saker måste prioriteras hur mycket vi än vill och försöker. Så vi får nöja oss med dom inläggen vi skriver, det kommer variera. En dag kan det bli en massa inlägg, en annan dag lite mindre. Jaja, till andra saker!
 
Eftersom jag inte uppdaterat er jätte bra det senaste vill jag bara säga att allt rullar på ganska bra, skolan går bra och det känns bra, Hassan går riktigt bra dom flesta passen och han gick ett riktigt grymt longeringspass igår, så nöjd över min kille!! 
Ikväll ska jag och min kompis träna några småbarn i fotbollen, inspirera dom lite och visa lite. Efter det är det stallet som gäller, Hassan ska ridas och det blir ett vanligt pass i ridhuset, mycket skritt och trav. Mycket serpentiner, små volter och lite basic jobb. 
Nu när jag ändå har tid, ska jag passa på att skriva lite inlägg. Vi hörs!!
Hur är det med er? Mår ni bra? 
Fina lilla hjärtat ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0