TeamPonnys -

Livet rullar på

Hej på er trogna och underbara bloggläsare, som ni nog redan vet är ju jag och tid värsta fiender. Skolan tar otroligt mycket tid just nu eftersom lärarna har planerat de lite halv dåligt så de är en massa läxor verkligen, sen så umgås jag mycket med mina vänner nu och de tar sjukt mycket tid, men de är så värt!!!
 
Tiden får avgöra om de blir 1 eller 7 inlägg från mig per dag, that´s it. Tyvärr kan jag inte göra någonting åt de, för skolan prioriteras först, sen vänner och hästarna och därefter kommer bloggen. Tråkigt men sant!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0