TeamPonnys -

Min egna boxskylt

Jag och mamma har beställt en julklapp som jag nu iochfersig vet om, men jaja. Iallafall, vi beställde en boxskylt till Hassan som vi kommer sätta upp utanför hans dörr, tycker den var stilren och snygg. Man kunde göra den nästan precis som man ville, och min fick se ut såhär, hade helst velat ha den i skrivstil men tyckte inte någon textstil som liknade skrivstil var sådär jättesnygg. Förhoppningsvis kommer den på fredag, men jag får den inte för än på julafton. Det hette skyltmax.se som jag gjorde min på, klicka HÄR för att komma till hemsidan och klicka HÄR för att komma direkt till att göra en egen boxskylt, gör du också!!
 
Vad tycker ni? 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ellen

Assnygg! :)

2013-12-11 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0