TeamPonnys -

Planer för dagen

Godmorgon fina ni! Har haft fullt upp men nu är det söndag och förhoppningsvis en väldigt lugn dag! Gick upp nu vid nio och ska precis ta mig lite att äta, det är klubbmästerskap i hoppning på min klubb idag. Första start är vid tio så jag ska upp och fota och heja på massa kompisar, har verkligen massa massa kompisar där uppe idag så må bäste person vinna! I år hoppar inte jag och Hassan, tyvärr men vi kommer att hoppa nästa år. 

Efter tävlingen åker jag till stallet själv, kollade på en film som hette "säker hästhantering" igår och det var riktigt spännande och dom visade massa bra övningar för speciellt tittiga hästar, som Hassan kan vara ibland så jag ska göra lite sånna övningar idag! 
Ikväll ska jag ladda för veckan, går 3 och en halvdag i skolan till sen är det JULLOV! Kämpar igenom sista veckan och är så taggad för resten av december. 
Nu ska jag kila upp så jag hinner till tävlingen, puss på er. 

Love of my life <3

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jasmine Lundvall

Så fin!

2013-12-15 @ 13:17:30
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin häst!

2013-12-15 @ 13:39:38
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Riktigt fin blogg, roligt! :D

2013-12-16 @ 20:17:16
URL: http://ponnytidenut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0