TeamPonnys -

teamponnys måste leverera, ingen återvändo

Vill inte känna press på bloggen men de känns verkligen som att TeamPonnys måste leverera, taskig känsla även fast jag vill göra allt för er, fortsätta vara en förebild och leverera grymma inlägg. Men det bara är så, vi satsade stort från början och gav oss själva en stämpel. Leverera, leverera och leverera hela tiden, ingen paus. Bara köra på fullt ut hela tiden, men de funkar inte i mängden. Jag överlever inte sånt, det känns piss att behöva logga in var och varannan minut och kolla statistiken för att sedan skriva något lurigt citat i alla facebookgruppen för att lura in läsarna på bloggen.
 
Det är inte äkta, en äkta blogg är när man skriver när man vill om exakt vad som helst, och när läsarna klickar sig in här helt frivilligt. De ska inte behövas en massa reklam för att få fram sin blogg, de kan vara bra ibland för att nya läsare ska hitta hit med inte annars. 
 
Jag vill blogga på mina egna villkor, inte skriva min åsikt om sporrar och spön liksom. De är bara så uttjatat, helt 2 år efter typ. Jag lever för de nya, där alla bloggar på egna villkor. Samma sak i reality, man lever för sig själv. Skit i alla andra, det är väll ändå du som ska trivas med dig själv eller? Det spelar väll ingen roll vad andra tycker? DU ÄR VIKTIGAST
 
Ville bara säga att jag och Julia är TeamPonnys, vi är ingen ikon så. Inga robotar som bara skriver, skriver, skriver hela tiden. Vi lever också på denna jorden och hästarna tar mycket tid och sen har vi ju skolan och våra vänner också. Så jag vill bara att ni ska veta att jag ska aldrig mera be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat, för jag har oftast en bra anledning för de. Och kom inte och säg att "vara med vänner" inte är en bra anledning, för de är de verkligen. 
 
Bra och tack, det var de jag hade och säga.
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Olivia

Neeeeej :(
Men kan ni inte länka era nya bloggar om ni kommer ha några egna? :) <3

2013-12-03 @ 17:40:20
URL: http://oliviablankss.blogg.se
Postat av: Tuva

Håller verkligen med dig! Jag har försökt att alltid skriva om det JAG vill och så men ibland är det himla svårt <3

2013-12-03 @ 18:15:07
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0