TeamPonnys -

www.linaes.blogg.se

Vill ni fortfarande hålla lite koll på mig, Lina - så kan ni antingen läsa min nya blogg (http://linaes.blogg.se) eller följa mig på instagram (linaericsonstahlin). På instagram uppdaterar jag flera bilder varje dag men den nya bloggen har jag bara för att kunna dela med mig av ridpass om jag någon gång får film och bilder liksom. Så de blir nog inte mer än något inlägg bara sådär ibland, så att ni inte får några förväntningar på detta nu!!
 
Tack för denna tiden också, ni har varit grymma ♥ Du också Julia, bästavän ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0