TeamPonnys -

3 favoriter på hastnet

Tänkte visa er 3 d-ponnysar på hastnet jag tycker mest om, I hoppning, Dressyr & färttävlan
Nu tänker jag inte på priset då dom är rätt dyra men bara för att det är toppen ponnys :) Nej, jag ska inte köpa ny ponny!

Hoppning:
 
Typ: D  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Valack 
Namn: Sherry

Ni hittar annonsen här!
 

Dressyr :
Typ: D  -  Inriktning: Dressyr  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2004  
 
Ni hittar annonsen här!

Fälttävlan:
Typ: D  -  Inriktning: Fälttävlan  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2001  
Namn: Bellman
 
Ni hittar annonsen här!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Esmeralda

hej då ja tycker eran blogg är bra så tycker jag det är väldigt synd att ni har sån dålig uppdatering nu under den senaste veckan:/

2013-07-01 @ 21:00:40
Postat av: Ida

Den första ponnyn bor typ där jag bor :)

2013-07-02 @ 00:19:45
URL: http://idawoxlin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0