TeamPonnys -

Nagellack för hästar, hovlack

Såg detta på ponnysanning och tyckte det var sjukt coolt. Det är udda och helt nytt, men ändå sjukt häfigt. Tänk om mina fina små prinsessor hade kommit till utställningen med glittrande snygga hovar? Hur snyggt skulle inte de varit?
 
Vad tycker ni om denna smarta men lite udda idé?
 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Marie

Ja, vart ska jag börja? För det första så ägnar jag mig bara åt hobbykörning för tillfället. Tyvärr jublar inga älgar hur söta vi än må vara på skogen... ;/ Sedan är det så med shettisutställningar att inget glitter eller styling på liknande vis godkänns. Inte ens flätad/klippt/knoppad man! Så även där blir det praktiskt uteslutet för min del. Och om jag mot all förmodan skulle komma ut på körbanorna med Julia så skulle nagellack av denna typ dra ned betyget i dressyren, däremot i maraton och i precision skulle det vara fett klatschigt! :D På ett som jag brukar säga "ful-snyggt vis".

Svar: Nej, jag vet att det inte räknas med alls i deras poäng. De bedömmer ju bara ett par specifika delar, men vi hade ändå stuckit ut i mängden och de andra deltagarna kanske hade tyckt att det var gulligt? ;)Ja faktiskt, de passar nog inte i alla tillfällen och de är lite typ "ful-snyggt" :)
Lina & Julia - TeamPonnys

2013-07-28 @ 21:37:55
URL: http://kusken.blogg.se
Postat av: Tova ~ Ponnytider.blogg.se ♥

Nä, jag skulle inte använda det. Lite "to much" för min del, men klart att det vore läckert om man använder det i rätt mängd. :) Trevlig blogg ni har tjejer, intresserade av ett länkbyte?

2013-07-30 @ 12:52:22
URL: http://ponnytider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0