TeamPonnys -

Ridhjälm från Hööks

Denna ridhjälmen är från Hööks och vet inte om jag vill dissa eller hissa den. Jag tycker att den ser rätt så plastig ut och den verkar lätt få repor. Jag har provat den, mest för att testa och måste säga att den är ganska bekväm. Men vet fortfarande inte vad jag tycker.. Vad tycker ni? Hiss eller diss?
 
Ni hittar den här för 679:- 
 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Elin

Jag har provat den och måste säga att den ser MYCKET bättre ut när man har på sig den än om man ser den på bild. När jag såg den första gången på bild så tyckte jag inte alls om den, men när vi var på Hööks och provade hjälmar så var det nästan att jag köpte den. Jättebekväm hjälm till ett bra pris!

2013-07-29 @ 00:42:53
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: ellacorren.blogspot.se-Cornelia

Jag har en sån och jag tycker att den är väldigt bra!Vissa repor går att ta bort nästan.Jag brukar ta något blött och putsa bort med och då tar det bort bra !Ett + att den är skön! =)

2013-07-29 @ 09:28:15
URL: http://ellacorren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0