TeamPonnys -

Snygga stigbyglar

Har ett tag funderat på att införskaffa ett par nya stigbyglar till sadeln jag använder på shettisarna. Eftersom det inte blir jätte mycket mer ridning på dom, utan mer fokus på körningen så tänkte jag inte köpa några dyra grejer. Utan jag har tittat på dom här från hööks, man får ge 169:- för stigbyglarna och 69:- för gummiplattorna vilket inte alls är farligt. Tycker dom ser riktigt snygga ut och man kan köpa till olika plattor i olika färger. Riktigt smart tycker jag! En hiss från min sida!
 
 
Bilderna är *klickbara*
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jonna - ponnyvalack

Är det plaststigbyglar?
tror Cornetto rids med sånna och dom är himla sköna och snygga! och att dom var så billiga, feeeett värt det :D
Särskilt till vinter då det blir så jäkla kallt med järnstigbyglar

2013-07-21 @ 00:05:36
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0