TeamPonnys -

Svar på kommentar

Fick denna kommentaren förut och tänkte svara i ett inlägg eftersom hon inte länkade någon blogg.
Hej Linda, vet inte om du läste de men Julia skrev b.la här om dagen att jag ska ju åka bort i nästan två veckor. Så det är de jag har fixat en massa tidsinställda för, kanske var de jag som var otydlig. Men de kommer iallafall upp snart! Vill ju att uppdateringen ska vara så bra som möjligt när jag är borta!!
 
Här är bara en del utav de jag har förberett!!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Finaste!

2013-07-16 @ 23:13:15
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0