TeamPonnys -

Dagen slutade med fyra ridpass och två avramlingar

Jackpot red jag först. Tanken var att det bara skulle vara dressyr på honom idag, då han gick ganska hårt i skogen igår med mycket galopp. Han skötte sig super bra och när jag ridit igenom honom så satte jag och Malin fram ett hinder bara för att. I början var det lite läskigt, men han hoppade hur fint som helst. Ena gången så trodde jag inte han skulle hoppa utan sticka förbi, men så hoppade han iallafall så jag kom ur balans och han hoppade mig ur sadeln. Så jag ramlade av, hahah! Malin lyckades fånga hela händelsen på bild, så ett inlägg med bilder från hela avramlingen kommer om en stund.
 
Jag & Jackpot idag
 
Diddi, sen red Malin Diddi en sväng i paddocken och jag fotograferade dom. När Malin ridit klart så frågade hon om jag ville testa honom. Och de gjorde jag så gärna! Diddie var verkligen en super trevlig häst och första storhästen som jag rider privat. Riktigt trevlig galopp verkligen!
 
Jag & Diddi idag
 
Myran, Sen fick jag testa att rida en annan storhäst som dom har på gården. Det var lilla Myran på 22år, en riktigt mysig gammal häst. Fokuserade på att försöka hitta form och allra mest på att hitta takten. Har tyvärr ingen bild på mig och Myran, men de kommer säkert att fixas i framtiden! 
 
Sigge, är Malins syster Emmas häst. Malin red igenom honom först och sedan undrade dom om jag också ville testa. Sigge var en väldigt speciell häst, men otroligt imponerad av hur cool den hästen var! Även fast jag bara red i kanske 10 minuter!
 
Jag & Sigge idag
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0