TeamPonnys -

Frågestunds svar - Julia

Här kommer mina svar, alltså Julias.
 
Vad tycker du om mig? Detta är Sonny som skrev, du är en otrolig kille som jag tror och hoppas på! En kile som själv rider sitt kalllod Aron och vågar stå upp för att delta i ridsporten som ung tonårskille, Big like. Lycka till i framtiden :)
 
Favoritfärg på utrustning? Svart på läder. Brunt, grönt & marinblått.
 
Svart läder/Brunt läder? Svart läder.
 
Liten ponny/Stor ponny? Liten ponny, speciellt shetlandsponnysar ;)
 
Ponny/Häst? PONNY
 
Bloggen/Kompisarna? Kompisarna
 
Vad tycker ni om min blogg? Detta skrev Lina Green, jag tycker din blogg är jättefin och du har underbara bilder.
 
Har du Hassan och Fredman hemma hos dig? Nej, tyvärr inte

Dina absoluta favoritbloggar?
Oj, jättemånga. Jag kan skriva mina absoluta favortibloggar i ett enskilt inlägg.

Nämn tre ekipage du tycker passar bra ihop.
Nellie Berntsson och hennes ponny Elvis, Alva Cedermark och hennes hyrponny Hazena och självklart Lina med shettisarna.

Högsta du hoppat med Hassan/Fredman?
Hassan 1 meter & Fredman 70 cm.
 
Ligger Fredmans och hassans stall nära varandra? Nej, tyvärr inte. 

Hur många hästar provred du? Om det var fler än Hassan vad var "fel" med dom? Jag provred faktist bara Hassan, vi klickade direkt så vi bestämde oss för honom.

Kommer du någonsin tävla fälttävlan med Hassan? Det är det bästa Hassan vet skulle dock inte vilja tävla men hoppa några träningar gärna ja.

Ungefär hur mycket kostade Hassan, hur mycket tycker du är rimligt att betala för en häst/ponny? Det är privat. Det beror sälvklart på ponny, ålder, vad den gått för klasser osv men en ponny som är från 6-13 och hoppat LB är väl 30 ,40 - 50 000 kanske.

Skulle du vilja äga Nellie's ponny Elvis? Ja verkligen, Elvis är otroligt fin.
 
Vad ska du göra i sommar? En massa saker, självklart vara i stallet men även åka iväg med familjen mycket. Lite allt möjligt faktist!
 
Har inte riktigt fattat det, men är både Hassan och Fredman dina? Nej, tyvärr inte.
 
Tror ni at detta kommer hålla länge? Båda vill och är samt blir riktigt motiverade för era goa kommentarer och statistiken. Håller det på såhär så kommer det nog hålla otroligt länge.
 
Hoppning/Dressyr? Hoppning
 
Det bästa med att blogga? Såklart er, alla goa läsare som peppar och skriver fina texter till oss. Även kunna dela med sig av sitt liv till andra personer!
 
Hur många gånger har ni ramlat av en häst och vilket fall har varit värst eller ni fått mest skador av? Jag har ramlat av över 100 gånger på Fredman och sen en del andra, tror det värsta var när jag flög in i en ridhusväg med huvudet före och nästan bröt armen, det var inte kul.
 
Vem är roligast att rida? Hassan eller Fredman? Båda är superroliga, men Fredman är min babyboo & kommer alltid vara bäst så Fredman tror jag.
 
Bor ni långt ifrån varandra? Ganska, tar ungefär 50 minuter till det länet där Lina bor från mig.
 
Har ni träffats? Nej, men vi ska snart träffas på torp.
 
A-ponny/D-ponny? A-ponny
 
KRAM JULIA

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Jag vet hassans pris :) riktigt fiiiiin ponny du har :D

2013-06-01 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0