TeamPonnys -

Ibland räcker tiden inte riktigt till

Jag känner att jag vill inte blogga på beställning, att jag måste fixa ett inlägg varje dag på morgonen och sedan minst ett tidsinställt som ska dyka upp någon gång under dagen. Jag vill inte känna pressen att skriva en massa inlägg, för blir de stressigt så sjunker kvalitén något enormt.
 
Jag tror att ni också hade valt ett bra inlägg framför 10 dåliga så att säga. Jag vill att bloggen ska vara rolig, något man får mycket respons på och något som man utvecklas tillsammans med. Jag vill inte att bloggen ska vara perfekt, utan den ska vara mig och Julia. 
 
Jag tror att Julia känner likadant, man vill levera bra inlägg åt er men ibland går det över gränsen. Man blir stressad och bara skriver ihop något super dåligt, bara för att. De är därför de är så bra att blogga två stycken, man täcker upp för varandra och uppdateringen får en jämn nivå.
 
Ville egentligen bara säga att jag kommer inte orkar med att försöka nå upp på en viss nivå hela tiden. Jag kommer att skriva så många inlägg som jag orkar och har lust med, även fast det kanske bara blir två stycken per dag och sedan åtta stycken nästa dag. Bloggen ska vara något roligt och om den blir stor är det bara ett plus, men det viktigaste är ändå att ha roligt tycker jag!! 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Erika Pettersson

Självklart ska du inte känna press för att blogga.
Hellre ett bra inlägg än flera dåliga de håller jag med om. :)

2013-06-09 @ 11:46:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0