TeamPonnys -

Nästan lite skrattretande

Fick denna kommentaren igår och det är nästan lite skrattretande faktiskt. Jag är fullt medveten om att jag är för lång för shettisarna, i fortsättningen blir det nästan ingen ridning på dom alls utan troligtvis mest körning (om jag väljer dom framför Jackpot vill säga). Men jag kan inte förstå hur du kan säga att jag är förstor på Jackpot..? Jag är ungefär 1,50 meter lång och Jackpot är en C-ponny. Hör ni hur galet det låter egentligen?
 
Ville bara säga att det räcker med alla dessa hat kommentarer, tror aldrig att du skulle våga säga det där face to face om du någon gång träffade mig.. Iallafall positiv energi håller längst, så puss på dig! Det är haters som får våran blogg att hålla igång! Eller vad säger du Julia? ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tuwa

Jag ska börja rida shettis igen och är ugefär 1, 50 något. Jag får rida henne. För lång? Nej. Tycker appsolut inte att du är för lång för shettis eller C!

2013-06-11 @ 19:23:54
URL: http://GrymmaDponnysar.horseworld.se
Postat av: Lina Green

Men herregud haha , vill bara skratta utav glädje !! Du är inte ens lång för shettisarna. Ni passar prefekt!

Slut med hat och mobbning nu!

2013-06-11 @ 20:04:05
URL: http://linaoshandy.blogg.se
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

Vem bryr sig, låt dom där kommentarerna vara :)
Du är perfekt på Jackpot <3

2013-06-11 @ 20:24:03
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Postat av: Julia zakrisson

Det var det dummaste jag hört jag är ju för fan 177 och rider c-ponny ibland ;)

2013-06-11 @ 20:33:41
Postat av: Linnéa

SÅÅ fina hästar! :D

2013-06-11 @ 21:17:20
URL: http://linneaklasson.blogg.se
Postat av: emma

men herregud, vem skriver ens en sådan kommentar...
du är verkligen inte för lång. du kan rida shettisar, no problem. jag är 1.66 och har haft en shettis under tillridning för att han va lite krånglig för dom mindre, envis rackare men visserligen kanske jag var lite lång men han dog inte av det och det gick hur bra som hälst... lyssna inte på sådana som skriver sånt trams, njut av ponny tiden,väl på storhäst är man fast.. eller aa ponnysar känns mindre än vad dom gjorde innan man började rida storhäst :) kram

2013-06-11 @ 21:30:05
URL: http://emmathyr.blogg.se
Postat av: Filippa

Tycker inte att du ser förstor ut på Birka heller! Du är iallafall inte för tung! ;)

2013-06-12 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0