TeamPonnys -

Rida med väst eller inte - såhär tycker jag

Önskeinlägg av Lisa på http://lisalignell.blogg.se
 
Rida med säkerhetsväst eller inte?
Självklart ska man egentligen rida med väst, det hörs ju på namnet. Säkerhetsväst. Men jag kan erkänna att jag rider inte alltid med väst ändå, eller iallafall inte på shettisarna. Jag har västen på när jag hoppar, alltid! Ska försöka tänka på det oftare, alltid väst på. För det är ju för min egna säkerhet! 
 
Men jag kan säga att på alla hästar som jag inte riktigt känner, då rider jag alltid med väst. Det känns som en mycket större risk att flyga av en häst som man inte känner än att flyga av en häst som man faktiskt känner! Så mitt svar på denna frågan är följande: Jag tycker alltid man ska rida med väst! Även fast jag själv slarvar så tycker jag säkerhetsvästen är något sjukt bra! Thumbs up for security!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0