TeamPonnys -

Vilka typ av inlägg jag gillar

Här är några utav dom inläggen jag kan komma på nu att hissa och dissa, sen finns de ju givetvis en massa andra typer av inlägg. Men här kom jag på några! Håller ni med eller tycker ni annorlunda än mina hiss/diss?
 
Inlägg som jag hissar
 
Vardagsinlägg - Jag tycker vardagsinlägg är viktiga. Vet att det finns många som tycker att de är tråkiga, men om man läser bloggen är det ju jätte intressant att få veta vad vad bloggaren ska hitta på. Fast det beror också lite på hur långt inlägget är, blir det alldeles för lång kan det bli tråkigt. Men om det bara händer någon gång är det ingen fara.
 
Utvärdering av ridpass - Tycker jag är sjukt kul, helst så ska inläggen innehålla bilder och film från passet men  det är inget måste. Viktigt med utvärderingar av ridpassen är också att man beskriver som det verkligen är och skriver även fast det kanske gick dåligt.
 
Bildbomsinlägg - Tycker de är roliga att "läsa". Men då är förutsättningarna att de är bra bilder, helst tagna med systemkamera och att det inte blir för många bilder. Jag tycker att ett bildbombs inlägg ska innehålla cirka 4-10 bilder.
 
Informationsinlägg -  Om man nu kan kalla det så, men enligt mig finns det många typer av inlägg i den kategorin. De kan vara "Det här visste du inte..." eller "Vad min häst äter". Då lär man känna ekipaget som bloggen handlar om!
 
Inlägg som jag dissar

Bildinlägg - 
Som jag kallar det tycker jag är sjukt tråkiga. Det är när man bara lägger upp en bild och skriver tillexempel 'myser på stranden, snart stallet'. Om ett sånt inlägg kommer någon gång ibland för att det inte finns något vettigt att skriva så är det en sak, men absolut inte för ofta. 
 
Outfitsinlägg - Den här typen av inlägg kanske jag inte riktigt ska dissa, för det beror lite på. Men outfitsinlägg där man visar vad man har på sig... bläää! Sen tycker jag att outfitsinlägg där man sätter ihop olika schabrak/pannband/träns/benskydd osv kan vara ganska roliga att kolla på - så länge de inte publiceras allt för ofta!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Theresia - häst & foto

Sv: Ja suppe går med ridskolehästarna :D

2013-06-20 @ 17:50:39
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: amanda

Sv; hihi, vissa är det! :D

2013-06-20 @ 22:03:49
URL: http://amandahogstron.blogg.se
Postat av: sanna

håller faktiskt med dig där! :)

2013-06-20 @ 22:49:50
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Jonna - shettisblogg

Jag håller med!
bloggar som bara laddar upp ''inne i stan nu, påväg till stallet'' TYP. dom är såå hemska D:
blandning av allt är såklart bäst :)

2013-06-22 @ 13:19:50
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0