TeamPonnys -

Vill införskaffa mig en...

Satt och tänkte och kollade på lite dressyrsadlar. Skulle verkligen vilja ha en dressyrsadel som extra samt trimma dressyr i och jag har förut ridit en del i dressyrsadel på en gammal medryttarponny och därför märkt att mina skänklar ligger bättre och sitsen blir bättre. Älskar min sadel jag har nu till Hassan, och den är grym att rida dressyr i också men skönt att variera lite.
Så jag kollade på ett par och hittade denna på hööks, eftersom som jag sagt 10 gånger ska det vara en extra sadel så kollade jag på en billig och tyckte den verkade riktigt skön och bra trots det låga priset.
Så nu ska jag spara lite och fjäska med mamma och pappa!
Så vad tycker ni? Ni som har den, är den bra? För det blir nog mitt nästa köp isåfall :)
Ni hittar den HÄR

2 249 kr för en dressyrsadel låter ganska bra!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0