TeamPonnys -

Dagens ridpass - Lina

Dagen har varit super bra, skolan gick snabbt och var ganska så rolig faktiskt! Har hunnit mocka i stallet och alla tre ponnysarna har blivit motionerade och jag har hunnit fixa med lite läxor.
 
Först red jag Tamira, skrittade ut henne för att sedan jobba i paddocken. Red henne i ungefär 40-50 minuter i paddocken och sedan skrittades hon av ute på en grusväg nära stallet. Idag hade vi bara allmänt roligt, Tammy busade en massa med mig och det var ett sånt där perfekt ridpass i sommarvärmen. 
 
Typ såhär busig var lilla ponnyprinsessan idag ♥
 
Sen tränade jag, Nettan och Therese med shettisarna inför utställningen i lördags. Vi låtsades att Therese var domare också gick vi igenom alla moment ordentligt! Efter det så släpptes Ella ut i hagen igen och jag och Nettan tog oss en tur i vagnen med Birka. Det var min och Birkas kördebut och det är verkligen något vi ska fortsätta med! 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Natte

Hej!
mycket fin blogg ni har, som jag lovat tittar jag nu in och vill bara slänga in en kommentar!

ni har jätte fina hästar båda två, till dig Lina vill jag bara säga att du ser ut att vara jätte duktig men jag skulle vilja rekommendera dig att ta hjälp av en instruktör som håller lektion inom balans och avslappning för att du ska få en mjukare kontakt med din häst.
stora kramar Natte, Ghetto :)

2013-05-21 @ 00:00:51
URL: http://ghettoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0