TeamPonnys -

18 November 2013

Hejsan bloggen! Har precis gjort klart en uppsats tills torsdag, NO vilket inte är mitt starka ämne så det känns riktigt skönt att få det klart, har bara några få uppsatser och glosor kvar och ett skriftligt prov tills på Fredag, tycker jag har en ganska bra struktur i skolan just nu!! 
 
Åkte till stallet runt fyra, halv fem idag och träffade Lova. Vi byggde upp lite hinder, linjer och vågrätta hinder i paddocken. Låga & tänk på galoppsprång, vägarna och blicken. Tyckte det kändes väldigt bra, han var lite tittig den första gången på ett trä-hinder vi hade med men resten gick bra och även det tillslut. Jobbade ganska intensivt idag, och sedan längre pausar. Så det var bara fokus på låga höjder och verkligen rida mellan hindrena, satte även ihop en bana efter och hoppade den. Sammanfattat kändes det riktigt bra idag, inga avancerade övningar utan basic jobb bara även fast det var ganska intensivt! 
 
Borstade igenom honom, satte på lite liniment på ben, rygg och leder för att han ska känna sig mjuk och fräsch, stretchade honom och gav honom massa pussar och godis, älsklingen min. Nu står han nog och mumsar på lite mat i boxen, det förtjänar han. Imorgon blir det ganska lungt för honom, jag får helt enkelt se imorgon! 
 
Nu ska jag ta det lungt resten av kvällen innan jag somnar, ska försöka lägga mig tidigt och vakna pigg, glad och fräsch inför en ny dag imorgon. 
Vill även avsluta inlägget med att säga krya på dig till Lina, vi får hoppas hennes nacke blir bättre! Så, krya på finaste bästavän ♥
Min fina kille!!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0