TeamPonnys -

Frågestunds svaren - Lina

-Vad är de ni fastnar mest för hos varandra? Vet inte riktigt, jag gillar Julias personlighet och tyckte hon uttryckte sig riktigt bra på den bloggen hon hade innan. Så vi tog kontakt och har snackat enormt mycket sen dess. Riktigt glad att jag lärde känna Julia, bästa vän ♥
 
-Lina hur många gånger i veckan rider du? Jag rider väll Ian kanske 2 gånger i veckan, tror inte de blir så mycket de kommande veckorna eftersom det börjar frysa i paddocken och vi har inte så många gärden man kan jobba hästarna på. Det kanske blir något till våren istället!

-Hur många gånger har ni ramlat av? Ojoj, kommer faktiskt inte ihåg. Men minst en 30-40 gånger!

-Vad hade ni svarat om Nellie Berntsson sa att en av er fick låna Elvis och en Ozzy och Elvis inte hade varit skadad? Vilken hade ni helst velat lånat? Om man bara tänker på vad man sett på film och läst på hennes blogg så tror att jag hade velat låna Ozzy. Han verkar vara en trevlig ponny, det kanske hade blivit något ;)

-Pigga/sega hästar? Pigga hästar, så länge de inte är för dumma. Visst lite bockningar är väll okej för min del, men där går gränsen asså. Så de inte blir för farligt!

-Busiga/lugna? Det beror vilken nivå busigheten ligger på, så länge de inte går till överdrift så är busiga hästar ganska kul. Samtidigt som det kan vara skönt att bara skritta ut på lång tygel på en riktigt trygg häst och veta att allt är helt lugnt oavsett.

-Fota/bli fotad? Beror lite på faktiskt, fast jag tror nog att jag tycker de är roligare att fota själv!

-Häst/ponny? Ponny asså, ta vara på den tiden!
 
-Favorit ponny? Vet inte riktigt, men min lilla Ella har en väldigt speciell plats i mitt hjärta
 
-Någon ponny du saknar? Jackpot & Marcello!
 
-Beskriv Jackpot? Hans namn säger allt, dröm ponny!
 
-Saknar du Jackpot? Absolut, det gör jag verkligen. Längtar tills jag ska åka och hälsa på honom!

-Rida/titta när nån rider? Rida helt klart, så länge man funkar med hästen!
 
-Tjänar ni pengar på bloggen? Vi tjänar pengar på bloggen, ja.

-Lina skulle du börjar rida shettisarnas föl om dem blev över 120cm?
 Det finns inte en chans att de blir över 120, om inte något har blivit riktigt fel. Men nej, de är fortfarande för litet tycker jag. Behöver en ponny på minst 135 asså!

-Vilka skulle ni vilja ha som sponsorer?Vet inte riktigt, det beror på hur kommunikationen mellan de företaget/företagen man skulle sammarbetat med skulle ha varit!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tova ~ Kombiryttarna ♥

Bra svar! :D

2013-11-24 @ 19:15:49
URL: http://www.kombiryttarna.blogg.se
Postat av: Tova ~ Kombiryttarna ♥

Bra svar! :D

2013-11-24 @ 19:15:50
URL: http://www.kombiryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0