TeamPonnys -

Frågestunds svaren - Julia

Vad är de ni fastnar mest för hos varandra? Linas vilja, hennes kämparglöd att vilja någonting. Vi ser ofta på saker på samma sätt, hon är hur snäll som helst. Vi är lite som syskon, älskar att vara lite små kaxiga mot varandra men ändå sådär bästavänner. Ja, alltså jag vet inte - Det här kändes bara så rätt med bloggen och allt, Lina är helt underbar i mina ögon.
 
Julia vad var de du fastnade hos Hassan så mycket? 
Jag vet faktist, kärlek vid absolut första ögonkastet! Hans power, min lilla prins. Allt, jag fastnade för allt! 

Julia hur många gånger i veckan rider du? 
Jag är i stallet alla dagar, alltså 7 dagar men jag rider 6 dagar i och med att han har en vilodag! 

Hur många gånger har ni ramlat av? 
Mååååånga, över 100 iallafall. På grund av min knasboll till häst som heter Fredman.. haha!

Vad hade ni svarat om Nellie Berntsson sa att en av er fick låna Elvis och en Ozzy och Elvis inte hade varit skadad? Vilken hade ni helst velat lånat? 
Ozzy, vilken ponny alltså!!!

Pigga/sega hästar? 
Pigga, gärna lite extra pigga också.

Busiga/lugna? 
Det beror på, busiga kan vara lite roligt men på tävlingsplats eller något sådant är det skönt med en lugn häst. 

Fota/bli fotad? 
Bli fotad tror jag!

Häst/ponny?
Ponny, ponny, ponny, ponny, ponny.

Rida/titta när nån rider? 
Rida såklart! 

Fota när nån rider/ bli fotad när du rider? 
Bli fotad när jag rider. 
 
Julia vad skulle du gjort om hassan skulle börjat bråka var varje ridpass vad skulle du gjort? Först absolut kollat upp om något var fel, ringt veterinär och massör ifall han hade några kraftiga spänningar. Det beror så mycket på hur dom bråkar, om dom bara är löjliga skulle jag bara träna bort det. 

Vilka skulle ni vilja ha som sponsorer? Det skulle varit lite roligt med hööks, dom är grymma tycker jag! 
 
Jag undrar hur många år har ni ridit? 6-7 år konturnerligt ungefär.

Och har ni något\några mer djur än hästar? 
Jag hade marsvin och hamstrar, men inte nu. 
 
Nån ponny du verkligen saknar? Min gamla medryttarponny Trollskogens Triumf, helt klart. Åh gud vad jobbigt det var i början utan honom.. ♥
 
Tjänar ni pengar på bloggen? Ja det gör vi, fast nu krånglar det en del men ja. 

Hur länge har ni ridit? 
6-7 år somsagt!!
 
Tack för alla frågor, ni är bäst! 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ella ~ hopponnysarna

Bara en fråga men när kommer vinnaren av lindorna upp? Eller har jag missat något? :)

2013-11-24 @ 19:37:32
URL: http://hopponnysarna.blogspot.se
Postat av: ebba

Hej! hur mycket pengar får ni från bloggen och ungefär hur många läsare har ni?

2013-11-24 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0