TeamPonnys -

fredag & lördag

HEJ bloggen! Skönt att få lägga sig under täcket efter en god frukost och blogga med musik, som jag gör nu. Har uppdaterat riktigt dåligt, men jag känner att istället för att slänga in halvdåliga inlägg så väntar jag och skriver upp några ordentliga istället. Lina har också haft ganska fullt upp tror jag, men förhoppningsvis kommer det en del inlägg från henne också snart!
 
Helg, lördag och livet rullar förutom mina förbaskade knän, annars går allt ganska bra! 
Igår gick jag i skolan till tre, åkte hem och snabbade mig ut till stallet och red ut en lång skön uteritt med Lova, var så himla mysigt att få komma ut och bara prata, skratta och rulla galopp på raksträckor och jag skojar inte med er när jag säger att jag hade världens piggaste ponny, för det var galet. Skrutt! På kvällen åkte jag hem till en kompis med massa andra, film mys och tjejsnack - härlig fredagkväll och jag var hemma runt halv ett på natten. Det var väldigt skönt att få komma och umgås lite med kompisar, tror det var ganska behövligt med en sån kväll. 
 
Idag är det lördag och jätte fint väder, hade helst av allt dragit på mig springskorna och tagit mig en lång och skön springtur men mina knän säger stopp idag, så det får helt enkelt vänta. Men Hassan ska ridas dressyr, hade tänkt leta upp lite bra övningar och sätta på han dressyrsadeln, lindor och bli ett riktigt dressyrekipage haha. 
Sedan har jag även tänkt dra mig ut till Fredman och säga hej och pussa på honom lite. Alltså åh, fattar ni glädjen? Eftersom han nu inte är i någon direkt kondition så blir det ingen 1 timmes tömkörning, utan jag tänkte ta mig en mysig promenad istället! 
Ikväll får det bli en lugn kväll, förhoppningsvis åker jag hem till någon kompis och spenderar kvällen på det sättet. Vi hörs senare helt enkelt, hoppas och håller tummarna för att Lina också slänger in något inlägg. Puss på er!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0