TeamPonnys -

hoppträning snart

Ännu en dag i skolan över, bara kvällens roligheter kvar! Ikväll är det hoppträning för Emelie igen, har en bra känsla för träningen och förhoppningsvis går det ganska bra. Jag litar på min känsla! Hoppas att få träna mycket på linjer och galoppsprång, det gillas från min sida. Tycker det är roligt att träna på det! 
 
Skolan var förövrigt ganska bra, hade område idag igen vilket betyder att det är samma lektion hela dagen, vilket jag har måndag&tisdag fram tills jul. Var hemma från skolan runt fyra, och har sen dess bloggat lite och ätit. 
Men iallafall, ska hoppa i ridkläderna och dra mig ut till stallet för att fixa ponnyn tills 7 då träningen börjar, taggad? Ja!! Woho ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Rebecca&Mathias

Lycka till på träningen! :) Ha en fortsatt fin Tisdag! :)

2013-11-26 @ 16:24:29
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0