TeamPonnys -

känner mig urkass på att blogga

Åh herregud jag uppdaterar ju aldrig här längre, eller det känns iallafall inte som att jag gör de. Vad tycker ni? Iallafall så är det bättre i nacken, ska åka till stallet imorogn tänkte jag. Får se om jag hinner gå ut med Birka eller Ella innan de blir för mörkt och innan Julia kommer. Oh shit jag måste ju städa mitt rum också!! haha
 
Vill egentligen skriva lite tidsinställda nu men hinner tyvärr inte, klockan är redan halv nio och jag har ett prov imorgon som är super svårt och en inlämning som inte är så lätt heller. Så ja, wish me luck. Vi hörs, puss!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Theresia

Så fin du är! Lägg den tid du känner att du hinner på bloggen. Man ska inte skriva inlägg bara för att man känner att man måste. Hoppas att nacken blir bättre. Kram! <3

2013-11-21 @ 22:02:39
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0