TeamPonnys -

lördag

Godmorgon på er! Idag tog jag en sån här lång skön sovmorgon och nu har jag precis ätit lite, kollat lite av era bloggar och ska strax hoppa i springkläderna! Ut i friska luften och rensa lite tankar, bara jag och mina hörlurar med grym musik, så galet hääärligt. 
 
Sedan ska jag åka ut till stallet, hassan ska ridas ut nu när det ändå går innan det blir kolsvart ute, det är verkligen tråkigt när det blir så, så jag får passa på. Blir ganska lungt idag! Imorgon ska jag förhoppningsvis hoppa lite, bara småhinder. 
 
Ikväll ska jag eventuellt träffa en kompis en stund, lägga lite tid åt er och ta det lungt och äta god mat. Justeja, jag ska även skriva ihop några grymma åsiktsinlägg till er, jag har lite lite tankar men ni får se. Jag uppdaterar er snart igen, nu ska jag ut och springa - träna+Julia=kärlek ♥
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0