TeamPonnys -

min saknade prins

Har ni också haft sånna här dagar där man bara känner att man saknar en ponny enormt mycket? Min tid räcker inte till och jag känner att jag inte hinner med honom, därför har jag inte varit hos honom alls just nu. Jag har tänkt att åka dit någon helg dag och bara gosa och ta min tid och släppa allt annat. Bora ner mig i hans tjocka vinterpäls och få vara jag och han en dag, jag tror verkligen det behövs!! Vi har gått igenom så mycket tillsammans, han förstår mig så bra och jag känner så trygg med honom.
 
Vissa dagar är sånna där min prins bara behövs, just som idag ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ebba

fett fin blogg! :)

2013-11-24 @ 15:43:09
URL: http://ebbanyqvistt.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0