TeamPonnys -

min underbara lördag

Idag har det bara hänt bra saker idag, så våga inte hitta på något för att förstöra min kväll nu haha ;). Tömkörde Ella idag och de gick faktiskt riktigt bra, hon var verkligen super duktig. Jobbade mycket på volten! Hade lite slack töm som ni ser på videon, men de var första gången jag tömkörde henne.
 
Red också hästen Variant Spee (Ian), han står i samma stall som shettisarna. Tanken är att jag ska rida honom ett par gånger i veckan, träna både Ian och mig. Eftersom jag inte har någon annan häst att rida just nu. Ian är 14år, men har bara varit riden i två år. Varmblodig travare som innan de var han körd mycket, tyvärr inte jätte mycket nu de senaste. Han är lite bakskygg, men annars väldigt snäll och otroligt söt! (Dessa två 1,2 tjejer gissade närmast)
 
Min saknade ponny prins ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Rebecca&Mathias

Jätte fin bild på hästen! Ha en fortsatt fin Lördags kväll! :)

2013-11-16 @ 22:05:41
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0