TeamPonnys -

Hassans schema v.45

Måndag: Lite dressyr i ridhuset, ganska lungt men lite lösgörning och känna igenom honom.
 
Tisdag: Longering/uteritt - beror på när jag kan komma till stallet. 
 
Onsdag: Uteritt mot sandvägen och trava mycket och jobba honom i formen, flytta över grusvägarna osv. 
 
Torsdag: Vila
 
Fredag: Barbacka mys i skogen, klättra lite.
 
Lördag: Tävlingsfix, göra honom fin och ta en promenad.
 
Söndag: "tävling", hoppning LE & LD!
 
Kan absolut bli ändringar då jag inte är 100% säker riktigt än, på tisdag så försöker jag mig på en uteritt och då får det bli longering på onsdag. Eller tvärtom så att longering på tisdag, uteritt på onsdag. Vi får se helt enkelt!
Detta är det schemat jag försöker att hålla, sen om det bli ändringar så blir det men en sak är säker, jag är iallafall riktigt taggad inför söndag! Som ni ser så är det lite extra uteritter, vilket är för att jag väljer att han ska få en ganska lugn och bara skojvecka innan tävlingen också.
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0