TeamPonnys -

Under täcket och dags för att släcka

Hej på er! När jag kom hem från Lina åkte jag direkt ut till stallet, jag red lite dressyr i ridhuset och herregud vad pigg Hassan var, alltså jag skojar inte. Jobbade på lite enkla grunder annars, små volter och övergångar var i största fokus. 

Imorgon är det måndag, en ny dag och ny vecka! Är ni taggade? Jag känner mig hyfsat taggad iallafall och jag ser fram emot hoppträningen på tisdag och 1 vecka närmare julafton faktiskt. Snart snart!! 
Jag är riktigt riktigt trött nu, därför får det bli ett kort inlägg nu innan jag somnar då jag ligger i sängen med täcket över kroppen och beredd på att släcka och sova, vilket jag ska göra nu - godnatt älskade ni, sov bäst! 

Såhär såg Hassan ut ikväll på dagens pass, min allra snyggaste snygging!! 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0