TeamPonnys -

vilar nacken en dag till

Jag tror nog att det är bäst ifall jag stannar hemma och vilar nacken en dag till, så det blir tyvärr inget stall idag heller. Har ganska ont så jag vill inte riskera att det blir värre, jag var så smart som sov sådär halv konstigt med nacken inatt så det har gjort ont hela dagen.
 
Imorgon blir de nog lite stall, får se om jag hoppar upp och rider lite på Ian också. De hade varit grymt roligt, fina Ian. Måste bara prata med Amanda också. Har en annan rolig nyhet att avslöja, till helgen kommer äntligen Julia hem till mig!!! :D Det kommer att bli så sjukt roligt, vi får se lite hur de är med min nacke. Förhoppningsvis inga problem alls, så de kommer bli en massa stall och annat mys! 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Känns som ett bra beslut:=) Hoppas din dag kommer bli toppen <3

2013-11-20 @ 13:08:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0