TeamPonnys -

+/-

++
 
... Hösten, den är så underbar. Krypa ner under en filt på en regnig höstkväll eller köra ett sånt där grymt dressyrpass i ridhuset, jag älskar det fullkomligt. Känns så avslappnade!
 
... Sprida positiv energi, det är så himla viktigt. Man sprider energi och gör andra glada, jag blir alltid så peppad när jag kollar på bloggare, vänner eller vad som helst - som är GLADA! Är det inte underbart att vara glad och positiv? 
 
... Bra och lyckade ridpass! Alltså känslan efter ett sånt här wow-pass, åh det är så underbart. Jag blir så glad, peppad och det får mig vilja kämpa ännu hårdare. Så en stor tummen upp på det. Hoppa av hästen med glädje efter ett bra pass, känslan slår inget. 
 
 
- -
 
... Ask.fm, jag förstår inte ens hur jag kan ha tyckt att det var så roligt. Jag hade det ett litet tag, och ni ska bara veta hur mycket mobbning och hatfrågor som man ser på andras ask. Även fast jag inte hade så mycket problem med det! Nej, usch och fy för ASK. Inget jag kommer skaffa igen! En öppen mobbing sida, där man skriva vad man vill helt anonym. 
 
... Åh sånna här dåliga dagar. En dålig lång tråkig skoldag, ett skitdåligt ridpass och att man på kvällen gör fel läxa typ, jag blir så irriterad sånt där. Sånna dagar man bara vill krypa ner under täcket och aldrig visa sig igen typ, jag hatar det. Tummen ner för det!
 
... Oreda i stallet, det är inte kul. Hemma känner jag att det ibland kan kvitta men i stallet, nej. Komma till stallet där skåpet ser ut som ett bombnedslag med saker högt och lågt. Åh vad störande, ordning och reda på dina saker är riktigt bra! Sedan slipper du leta efter alla olika saker varje dag också. 
 
 Fick inspiration med detta inlägg av grymma Wilma Fur, kolla in hennes blogg! 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tove

Er header är jättesöt!

2013-10-22 @ 15:36:51
URL: http://granaryttarna.se
Postat av: evelina

svar: åh vad kul att du tycker detsamma! :)

2013-10-22 @ 16:36:39
URL: http://www.eveelinasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0