TeamPonnys -

Dagen

Hej på er underbaringar!! Det känns toppen att bloggen är igång igen, jag har inte bloggat ordentligt på ett par veckor så känslan av att skriva ett ordentligt inlägg är ganska go! 
 
Jag har för övrigt haft en bra dag, ett prov i skolan som jag var lite stressad över men klarade de riktigt bra. Min lärare snabbrättade lite och sa att jag låg på A-nivå, vilket är mer än bra!!
 
Effe reds i paddocken med hackamore och shettisarna fick vila. Effe har gått på hacket tidigare, men jag har aldrig ridit honom med hack, jag tycker de gick jättebra. Han var lite stressad och ganska pigg, men jag lättade mycket i handen och tillslut hittade vi ett bra stöd på ytter. Framför allt i galoppen, jag är nöjd över min sits och Effe skötte sig super bra!! 
 
Imorgon kommer grymma inlägg, åh detta känns så bra. Jag och Julia har lite planer inför höstlovet, men mer om de kommer senare!! Godnatt ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0