TeamPonnys -

en massa bus i hagen

Hej på er, var uppe väldigt sent igår så där av uppdateringen. Tror inte att jag somnade förrens klockan var fem imorse, men så är de ju när man har en massa underbara kompisar över. Vi hade super härligt igår, vi måste göra sånna saker oftare!!
 
Effe fick vila idag, orkade inte riktigt sätta mig och trimma idag. Sen så har han gått väldigt bra de senaste dagarna så jag är nöjd. Busade med Ella lite i hagen, hon var på ett riktigt humör alltså! Fick ihop en liten gullig film också, fina Ella.
 
Imorgon ska moppen in på service så jag tror inte att det blir något stall, jag ska plugga inför de 2 kommande provet vi har denna veckan. Riktigt svåra grejer! Sen ska jag baka muffins också, som klassen ska sälja till helgen. Jag har mycket att stå i, men nu måste jag sova. Så jag är utvilad till imorgon!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: sonny

Gud vad bra du har jobbat med henne . kul att hon kan följa efter dig så

2013-10-21 @ 19:04:45
URL: http://www.sonnyanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0